top of page
fasad.jpg

Kontaktadresser

 

Felanmälan

Felanmälan som avser något i lägenheten kan göras till vår fastighetsskötare Allgranth, tel: 08-420 380 81 Öppettider: måndag-fredag kl. 07:00 – 16:00

Anmälan görs bäst på webben genom att välja  BESTÄLLNING PRIVAT längst upp till höger på deras hemsida www.allgranth.se där du registrerar ditt ärende. Du kan även välja valfri kvalificerad leverantör för att åtgärda felet.

Upptäcker du ett fel som inte är akut och som berör fastigheten ska du först kontakta styrelsen.

Akut händelse

Vid akut händelse, t ex vattenläckage eller fel på hissen, ska du oavsett tidpunkt på dygnet alltid kontakta styrelsen som avgör hur anmälan ska hanteras vidare. Skulle du inte få någon kontakt så ring:

07:00 - 16:00   08-420 380 81

16:00 - 07:00   08-18 70 70 (Jour)

Om det rör hissen, direkt till Kone 0771-50 00 00.

Vid brand, ring direkt 112.

brand.jpg
telefon.jpg

Kontakt med styrelsen:

styrelsen@soderterrassen.se

Telefonkontakt

 

Fel på vitvarorBSH Home Appliances AB 

tel 0771-11 22 77

JM@home:

Har du frågor angående månadsavgiften, varmvattendebitering eller övriga avgifter till föreningen ska du vända dig till 

kundservice@jm.se

eller telefon 020- 73 17 31

Telia: tel 90 200   Läs mer på Telias hemsida här

Avfallshantering: www.remondis.se 

 

          Vi som bor i Söderterrassen

www.facebook.com/groups/soderterrassen

  • Facebook
bottom of page