Kontaktadresser
Felanmälan
Felanmälan som avser något i lägenheten kan göras till vår fastighetsskötare Allgranth, tel: 08-420 380 81 Öppettider: måndag-fredag kl. 07:00 – 16:00
Anmälan görs bäst på webben genom att välja BESTÄLLNING PRIVAT längst upp till höger på deras hemsida www.allgranth.se där du registrerar ditt ärende. Du kan även välja valfri kvalificerad leverantör för att åtgärda felet.
Upptäcker du ett fel som inte är akut och som berör fastigheten ska du först kontakta styrelsen.
Akut händelse
Vid akut händelse, t ex vattenläckage eller fel på hissen, ska du oavsett tidpunkt på dygnet alltid kontakta styrelsen som avgör hur anmälan ska hanteras vidare. Skulle du inte få någon kontakt så ring:
07:00 - 16:00 08-420 380 81
16:00 - 07:00 08-18 70 70 (Jour)
Om det rör hissen, direkt till Kone 0771-50 00 00.
Vid brand, ring direkt 112.
Kontakt med styrelsen:
Fel på vitvaror: BSH Home Appliances AB
tel 0771-11 22 77
JM@home:
Har du frågor angående månadsavgiften, varmvattendebitering eller övriga avgifter till föreningen ska du vända dig till
eller telefon 020- 73 17 31
Telia: tel 90 200 Läs mer på Telias hemsida här
Avfallshantering: www.remondis.se
Vi som bor i Söderterrassen