
Kontaktadresser
Felanmälan
Felanmälan som avser något i lägenheten kan göras till vår fastighetsförvaltare Storholmen Förvaltning, tel: 08-520 252 00. Öppettider: måndag-fredag kl. 07:00 – 21:00
Anmälan kan också göras genom att maila info@storholmen.se och beskriva ärendet. Du kan naturligtvis även välja valfri kvalificerad leverantör för att åtgärda felet/problemet.
Upptäcker du ett fel som inte är akut och som berör fastigheten ska du alltid först kontakta styrelsen.
Akut händelse
Vid akut händelse, t ex vattenläckage, eller fel på hissen, ska du oavsett tidpunkt på dygnet alltid kontakta styrelsen som avgör hur anmälan ska hanteras vidare. Skulle du inte få någon kontakt så ring:
07:00 - 21:00 08-520 252 00
21:00 - 07:00 08-18 70 00 (Jour)
Om det rör hissen, direkt till Kone 0771-50 00 00.
Vid brand, ring direkt 112.
Kontakt med styrelsen:
Fel på vitvaror: BSH Home Appliances AB
tel 0771-11 22 77
JM@home:
Har du frågor angående månadsavgiften, varmvattendebitering eller övriga avgifter till föreningen ska du vända dig till
eller telefon 020- 73 17 31
Telia: tel 90 200 Läs mer på Telias hemsida här
Avfallshantering: www.remondis.se
Vi som bor i Söderterrassen


